Retourzendingen en reclamaties

Is uw product beschadigd geraakt? Heeft u niet de juiste maat of kleur besteld? Geen zorgen... Bij Gunfire maken wij er geen probleem van als u een product wilt terugsturen of ruilen. Alles wordt snel, soepel en natuurlijk 100% professioneel geregeld.

Vergeet niet dat u nieuwe producten die u online heeft aangeschaft kunt retourneren. Verwittig ons dat u de overeenkomst herroept (u hoeft geen reden op te geven). U heeft 100 kalenderdagende tijd vanaf de dag waarop u uw bestelling heeft ontvangen om dit te doen.

Om de klachten- of retourprocedure snel te laten verlopen, houdt u zich aan de volgende aanbevelingen:

o Als u in onze webwinkel geen account heeft of u het product via een veilingsite of telefonisch heeft gekocht en geen account wilt aanmaken, maak gebruik van het juiste formulier (Klik op de link om het formulier te downloaden en uit te printen. Voeg het vervolgens toe aan de zending):

RETOURFORMULIER

KLACHTENFORMULIER (i.p.v. het protocolnummer vermeld uw bestelnummer)

o Als u in onze webwinkel geen account heeft maar wel de status van uw klacht of herroeping wilt opvolgen, maak een account aan.

  • Als u in onze webwinkel wel een account heeft en u een klacht heeft, u een product wilt ruilen voor een andere kleur of maat of het retourneren, log eerst in op Gunfire.

· Dankzij het feit dat u ingelogd bent, kunt u de status van uw klacht, herroeping of ruiling opvolgen en ons van alle nodige informatie voorzien.

· Als u ingelogd bent, kunt u ook een klachten/retourformulier en een etiket voor de zending uitprinten.

· Het hele proces neemt minder dan 5 minuten in beslag.

· Mocht u problemen ondervinden om uw klacht te registreren of het formulier in te vullen, neem dan contact op met onze Klantenservice

Vergeet niet ! Het RMA-systeem is niet bedoeld om met de werkplaats of onze Klantenservice contact op te nemen. Nadat u de RMA-procedure gestart heeft, wordt u verzocht de instructies op te volgen die u onderaan deze pagina vindt.

De Winkel accepteert geen rembourszendingen als z’n zending niet bij de winkel gemeld is en de winkel daar geen toestemming voor heeft gegeven. Alle rembourszendingen worden geweigerd en teruggestuurd.


I KLACHTEN

1. Maak een klachtmelding aan met behulp van het RMA-systeem:
Log in en klik hier: MAAK EEN KLACHT / U kunt ook gaan naar: http://gunfire.pl/rma/
U wordt naar het RMA-systeem gebracht waar u uw klacht kunt maken.

2. Pak het product in de originele verpakking in (als dit mogelijk is) en voeg het aankoopbewijs (factuur of kassabon) toe. Mocht het om één product gaan en er op het aankoopbewijs nog andere producten staan, dan kunt een kopie van het aankoopbewijs meesturen.

3. Zet op het pakket het RMA-nummer op zodat het goed zichtbaar is. Het RMA-nummer wordt door het systeem toegekend (bv RMA 12610).

4. Schrijf op het pakket het onderstaande adres op en neem met ons telefonisch of via e-mail contact op en verwittig ons van het feit dat het pakket klaar is.Wij zullen dan het pakket door een koerier laten ophalen of ermee instemmen dat u het pakket zelf naar ons opstuurt en ons vervolgens via e-mail een scan van de factuur van de vervoerder bezorgd zodat wij de door u gemaakte kosten kunnen vergoeden (tot het maximale bedrag dat de Winkel kan teruggeven en dat gelijk is aan het bedrag dat de winkel betaalt aan zijn koerier).

GFCorp, Serwis Główny

ul. Jana Długosza 42-46
51-162 Wrocław

(POLEN)

5. Onze werkplaats zal uw product herstellen/omruilen of binnen 14 werkdagen vanaf de dag waarop wij de zending hebben ontvangen het juiste bedrag aan u overmaken. In sommige gevallen kan de reparatie iets langer duren i.v.m. het verkrijgen van bepaalde onderdelen. U wordt door onze werkplaats op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen rondom uw reparatie.

6. Vergeet niet om het reglement van de RMA-procedure nauwkeurig door te nemen en u hieraan te houden. Op deze manier zal de hele procedure snel en soepel verlopen.

7. Als u in onze webwinkel geen account heeft , sla punten 1-3 over, download en print het KLACHTENFORMULIER (i.p.v. het protocolnummer vermeld uw bestelnummer), voeg het aan de zending toe en ga naar punt 4.


II RETOURNEREN OFRUILEN VOOR EEN ANDERE MAAT/KLEUR

Naast de standaardbepalingen inzake het herroepingsrecht van consumenten die in de wet van 2 maart 2000 inzake bescherming van consumentenrechten en aansprakelijkheid voor schade veroorzaakt door gebrekkige producten zijn opgenomen (14 dagen),geeft de Verkoper de Koper de mogelijkheid om de overeenkomst binnen 100 dagen vanaf de dag dat de Koper het product ontvangen heeft te herroepen.

Download en print het RETOURFORMULIER uit,voeg het toe aan de zending en stuur naar het onderstaande adres.

Als u in onze webwinkel een account heeft, dan kunt u inloggen en dan een e- formulier voor retour/ruiling invullen en versturen. Op deze manier kunt u de status van uw melding opvolgen. Het pakket dient naar het volgende adres te worden gestuurd:

GFCorp, Serwis Główny
ul. Jana Długosza 42-46
51-162 Wrocław
(POLEN)

In het retourformulier dient men een bankrekeningnummer en een adres op te geven zodat de Verkoper het geld terug kan storten. Mochten deze gegevens in het formulier ontbreken, dan kan de Verkoper de Koper niet terugbetalen.

Extra informatie voor klanten die het gekochte product wensen te retourneren:

· Het te retourneren product dient (als dit mogelijk is) in de originele verpakking te worden teruggestuurd.Het te retourneren product moet alle onderdelen bevatten, het kan niet beschadigd zijn, noch sporen van gebruik bevatten (behalve als de gebruikssporen verantwoord zijn).

· Product dat voor de klant op maat is gemaakt, kan niet worden geretourneerd.

  • In geval als de Koper de overeenkomst binnen 100 dagen vanaf de dag waarop de Klant het product ontvangen heeft herroept, worden de verzendkosten door de Verkoper niet vergoed. In dit geval betaalt de Koper voor het retourneren van het product.

· Als de Verkoper een klacht accepteert, dan wordt het bedrag direct en binnen 14 dagen vanaf de dag waarop de Verkoper het teruggestuurde product samen met een bericht van de Koper over zijn herroeping van de overeenkomst ontvangen heeft teruggestort.

· Als de Klant een product wenst om te ruilen, wordt verzocht om op het formulier een productcode (of een link) van het gewenste product te zetten. Hierdoor zal de hele omruilprocedure sneller verlopen.

· Gebruik maken van de beschreven retourprocedure verandert niets aan de rechten van de Koper inzake zijn/haar herroepingsrecht zoals beschreven in art. 7 lid 1 van de wet van 2 maart 2000 inzake bescherming van consumentenrechten en aansprakelijkheid voor schade veroorzaakt door gebrekkige producten (Dz. U. nr 22, punt. 271).

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel