GEDETAILLEERDEVERZENDINFORMATIE

GEDETAILLEERDEVERZENDINFORMATIE



1. Informatie over het versturen van het pakket (incl. de trackingscode) wordt via e-mail verstuurd nadat de hele bestelling is verwerkt en klaargemaakt voor verzending.



2. De gemiddelde verwerkingstijd van een bestelling bedraagt 1-2 werkdagen. In bijzondere gevallen kan de verwerkingstijd veranderen.



3. De verwerkingstijd hangt af van de gekozen betaalmethode en wordt gerekend op de volgende manier:

a) Bij VOORAFBETALING – vanaf het moment dat de betaling op onze bankrekening aankomt;
b) Bij REMBOURSBETALING – vanaf het moment dat de bestelling bij ons aankomt en bevestigd wordt.



4. De tijdslimieten hebben betrekking alleen op werkdagen.

5. Verwerkingstijd is geenlevertijd.

6. Onder totale levertijd wordt de som van de verwerkingstijd en de geschatte levertijd van het pakket aan de klant verstaan:

a) Post Prioriteit: levertijd ca. 5 werkdagen
b) Koeriersbedrijf : levertijd 1-2 werkdagen

7. Bestelling afhalen is mogelijk in onze winkel: ul. Jana Długosza 42-46 in Wrocław (Polen).



8. Elke geldige bestelling wordt door de winkel bevestigd. Er wordt aan de Klant een e-mail verstuurd met het volgende:

a) verzoek om de bestelling definitief te bevestigen;
b) link om de bestelling te annuleren;

c) bestelnummer, samenvatting van bestelde producten, betaalbedrag en levermethode.

9. In geval van een voorafbetaling:

a) krijgt de Klant een automatisch e-mailbericht als de status van de bestelling verandert van “onverwerkt” naar “in afwachting van betaling”.
b) bevat het e-mailbericht alle gegevens die nodig zijn om de betaling uit te voeren.
c) bedraagt de betalingstermijn 14 kalenderdagen
d) behoudt de webwinkel zich het recht voor om een bestelling als ongeldig te beschouwen en deze op een lijst foutieve bestellingen te zetten als de betaling binnen de betalingstermijn niet binnen is.

10. In geval van wijziging van de betaal- of levermethode moet de klant telefonisch contact opnemen met deKlantenservice.

11. Om alle wijzigingen soepel te laten verlopen, moet de Klant beschikken over alle gegevens van de accounthouder die de bestelling heeft uitgevoerd op het moment als hij/zij contact opneemt met de Klantenservice.

12. De bestelling wordt gerealiseerd op voorwaarde dat het bestelde product op voorraad zijn.

13. In geval dat het bestelde product niet op voorraad is, wordt de bestelling geblokkeerd en de Klant van de situatie verwittigd door de Klantenservice.

a) de Klant is degene die beslist of hij/zij de bestelling wil annuleren of deze realiseren in de vorm die het op dat moment mogelijk is.

b) als de Webwinkel niet in staat is om binnen 14 kalenderdagenmet de Klant contact op te nemen, wordt de bestelling geannuleerd. De Klant wordt via e-mail hiervan verwittigd.


14. Een bestelling kan telefonisch worden gewijzigd totdat de status ervan naar "inpakken" of "klaar voor verzending" wordt veranderd.

15. Een bestelling kan worden geannuleerd voordat deze gerealiseerd wordt. In geval dat de Klant de bestelling annuleert, krijgt hij/zij via e-mail een bevestiging hiervan.

16. Bestellingen worden bezorgd enkel op adressen in Polen en binnen de EU. De geschatte levertijd voor bestellingen binnen de EU via een koeriersbedrijf wordt onderaan getoond.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel